misschien kibbelen over het feit dat

Discuss life in Streatham Common. Talk about local restaurants, pubs, shops, services, transport, planning, it's up to you

misschien kibbelen over het feit dat

Postby Labi1995 » Tue Dec 04, 2018 3:23 am

Collega Nike Air Max 270 Womens NH-runner Sam Winebaum las mijn recente top 3-hardloopschoenpost en besloot zijn eigen lijst te schrijven. Sams lijst is een beetje anders dan de mijne, omdat hij een serieuze competitieve hardloper was toen ik nog in de luiers zat - hij doorliep de bloeiende periode van de jaren 70 en woonde toevallig in de stad waar Nike hun vroege R & D-lab oprichtte (Exeter, NH). Als zodanig heeft hij een goed perspectief op schoenen uit de jaren '70. Sam maakt de interessante observatie dat de 'Gouden eeuw' van hardlopen in de jaren '70 werd gevolgd door tientallen jaren van duisternis op de voorkant van de hardloopschoen (natuurlijk, hoewel mijn vrouw misschien niet mee eens, de jaren '80 waren om veel meer redenen donker dan hardloopschoenen - mode, muziek om er maar een paar te noemen). Hij is van mening dat de afgelopen vijf tot tien Nike Air Max 90 Womens jaar alleen maar dingen zijn begonnen terug te draaien (hij plant een vervolglijst met recentere schoenen). Mijn vriend Thomas van Believe in the Run heeft gisteren een Tweet geplaatst die is gekoppeld aan een bericht op Sneakerreport .com. Het artikel biedt hun lijst van de 100 beste hardloopschoenen aller tijden, en het is een van die lijsten die zeker sterke gevoelens en dierbare herinneringen zal opwekken. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik het eens ben met het aantal huidige jaarmodellen in de top tien, en ik misschien hun keuze bespreek op positie # 1 (moet een Onitsuka of begin jaren 70 zijn!), Was het leuk om door te scannen de afbeeldingen van schoenen uit de afgelopen 40-50 jaar. Ik geef ze de eer voor het vinden van alle foto's die ze hebben opgenomen. Deze lijst gaat over mijn eigen loopschoenenhistorie. Afgezien van www.artealjabiri.de mijn feloranje Andre Agassi-tennisschoenen van de middelbare school (awesomeness!), Kan ik niet eerlijk zeggen dat ik me een bepaalde schoen herinner voordat ik serieus begon te lopen in 2007. Mijn broer stuurde me een foto van mezelf vanaf 1980- 81 (zie links) met wat lijkt op een Nike Cortez (en wat sokken met zoete buisjes!), Maar mijn gedenkwaardige schoenen zijn allemaal erg recent. In de geest van de lijst dacht ik dat ik mijn persoonlijke top drie schoenen zou leveren die ik de afgelopen 5+ jaar heb gedragen. Dit is niet zozeer een "beste" schoenenlijst, het is een lijst van die schoenen die het meest betekenisvol zijn geweest voor mijn ontwikkeling als hardloper. Ze zetten me op een nieuw pad in mijn loopbaan of droegen me mee terwijl ik een lopend doel bereikte. Ze hebben allemaal hun gebreken met betrekking tot mijn huidige Adidas Arkyn Damen voorkeuren (de Saucony A5 is voor mij bijna perfectionair), maar op het moment dat ik ze droeg, waren ze perfectie. De originele versie van de Nike Free 3.0 was een meesterwerk . Het was de schoen die me wegleidde van zware stabiliteitstrainers en naar de wereld van lichtgewicht flexibiliteit (je kunt hier mijn stoffige oude recensie lezen vanaf mei 2009). Het was op geen enkele manier breed, maar tot op de dag van vandaag zou ik zeggen dat het een van de beste bovenstukken is die ik ooit heb gedragen, en de stilte van de zool tegen de grond was prachtig. Helaas neigt de Vrije lijn tegenwoordig meer en meer naar mode over functie, en ik zet de vierde incarnatie van de Vrije 3.0 op Ebay na slechts één run. Dit is een schoen die voor altijd in mijn kast zal blijven. Een de lancering. Dit was gemakkelijk het beste van de Nike Air Max 270 Femme traditionelere schoenen die ik in bezit had (mijn recensie van november 2009 hier). De lancering was een no-nonsense schoen gebouwd voor harde training die ook voor snel werk kon instappen. De zool was aan de zachte kant en de hiel-teenovergang was fantastisch (ja, ik droeg dit lang voordat ik ooit te veel had gedacht aan mijn eigen hardloopvorm). Gezien de hogere offset, zijn mijn dagen in de www.lavolailles.fr lancering voorbij, maar gedurende een periode was dit de beste schoen in mijn stal en droeg ik me naar een onverwachte PR op de Disney (ijs) marathon. Ik was verdrietig om te lang geleden te horen dat de lancering moest worden gestaakt (en het feit dat er nooit een Launch 2 was ondersteunt dit), maar er zijn recente gerommel dat het misschien is gespaard - ik hoop het, want het is een geweldige schoen voor zijn niche. Iedereen die Runblogger voor Nike Air Max 90 Femme langere tijd heeft gelezen wist dat de Kinvara op mijn lijst zou staan ??(mijn Kinvara-bespreking hier, die misschien wel de langste beoordeling is die ik ooit heb geschreven). Hoewel sommigen misschien kibbelen over het feit dat de Kinvara 3 op nummer 2 stond op Sneakerreport's all-time lijst, als het stof zich enkele decennia geleden heeft gevestigd, zou ik zeggen dat de kans groot is Nike Air Span 2 Herren dat de Kinvara tot de top tien meest memorabele schoenen behoort . Saucony nam een ??risico met de Kinvara door daar een lagere offsetschoen te plaatsen voor de meeste andere grote schoenenbedrijven, en dat leverde grote vruchten af. De Kinvara is nu in zijn derde iteratie en is een van hun best verkopende schoenen, en het heeft geholpen om de lichtgewichttrend door te drukken die nu in de markt voor hardloopschoenen doordringt. Persoonlijk is de originele Kinvara een schoen die verdwijnt op mijn voeten. Lichtgewicht en lage offset, het geeft me bijna alles wat ik nodig heb in een hardloopschoen. Bovendien droeg het me door mijn Boston-kwalificerende marathon, evenals door de Boston Marathon zelf. Je vergeet nooit een schoen die je die ervaringen toestaat, en de Kinvaras hebben hun plaats verdiend in mijn loopschoen Hall-of-
Labi1995

Return to General Life in Streatham Common